loading...
بزرگترین وب تفریحی در ایران
خوش آمدید

 

سلام دوستان عزیزم امیدوارم اوقات خوبی را در آن

سپری کنید و از مطالب آن لذت ببرید


آخرین ارسال های انجمن
narges solimani بازدید : 31 شنبه 23 مرداد 1395 نظرات (0)

‏1-مجری پس از قهرمانی گفت الان مردم در خونه کیانوش هستن. من جای پدر کیانوش جان بودم از پنجره داد میزدم لامصبا پنج صبحه. برید بخوابید دیگه.

2. میون خوشحالیاتون جا داره فقط بگم شنبه...

3. ببینید ورزشکار چینی چه خوش و بشی با کیانوش رستمی میکنه، باور کنید از ترس حملات احتمالی به اینستاگرامشه.

4. بيشتر از كيانوش رستمى، سالار عقيلى خوشحاله الان آهنگشو پخش ميكنن.

5. ‏يادش بخير رضازاده زير وزنه كه بود يهو آشناهاشو تو تماشاچيا ميديد سر تكون ميداد احوال پرسي ميكرد.


6. ‏این وزنه بردار چینی از اوناس که تو دوران مدرسه میومد میگفت وای بچه ها من هیچی نخوندم ، بعد وقتی نتایج میومد بیست میشد.

7. با احتساب حرفهای کارشناسان شبکه ورزش در مورد خونسردی لیلا رجبی ، اندره پیرلو هم جزو بی غیرت ترین فوتبالیست های تاریخه!

8. +چرا  کشتیش ؟
-می گفت slm chra j nmdi?
+حتی ارزش کشتن هم نداشت این

9. اراده قوی فقط اونا که شیش صب پامیشن مژه مصنوعی میذارن.

10. ‏تا اینجا کاروان حمله به اینستا ورزشکارای المپیک خیلی آماده تر نشون دادن.


11. نسل سوخته اين قهرمانهاي شنا بودن كه تو ١٢ سال با فلپس هم دوره شدند.

12. صبح شنیدم وانتی داد میزنه «بدو سیب زمینی»، رفتم بیرون بخرم دیدم همسایمونه داره با پسر چاقش ورزش میکنه بهش میگه بدو سیب زمینی.

13. حالا صدا و سيما يه كليپ پشت صحنه ميسازه كه ليلا رجبى بازيگر خودشون بوده و اين ديالوگ بى غيرت رو قبلا تمرين كردن.

14. غیرت فقط غیرت مهدی توتونچی که نذاشت زنش به خاطر بچه بره مسابقات جهانی ولی خودش واسه گزارش المپیک یک ماهه رفته برزیل.

15. مسابقات اسب سواری اسبه کنار زمین وایساده داره درجا میزنه گرم میکنه بعد این داداچیا که میرن باشگا یه تیکه لباسو میکنن حرکت اول میرن زیر پرس.
 
16. مایکل فلپس بمیره بهترین جمله برای تسلیت به خونوادش اینه که بگی"انشاالله هر چی مدال اون مرحومه بقای عمر شما باشه".

17. ما رو آبدارخونه زدیم ورود افراد متفرقه و پرسنل شرکت ممنوعه بعد آبدارچی با خودکار زیرش نوشته دوستان به خودتون نگیرید اینجا مثل خونه خودتونه.

18. من اگه دیسک کمر هم بگیرم خش داره باید یکی دیگه رایت کنم.

19. شريكم از تركيه زنگ زده بهش ميگم رفتى شركتشون با كمال قدرت صحبت كن رفته دوباره زنگ زده؛ اينجا كسى به نام كمال قدرت ندارن كس ديگه اى رو بگو.

20. بابا من یه سنی که بودم انقد گریه کردم که چرا عکس از نوزادیم ندارم، ننه‌م رفت از همسایه‌مون عکس بچگیای �
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ جهت سرگرمی شما عزیزان ساخته شده امیدوارم از آن لذت ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد وبلاگ من چيست؟
    پیوندهای روزانه
    مطالب جدید

    چت روم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 323
  • بازدید سال : 1,395
  • بازدید کلی : 11,162
  • کدهای اختصاصی

    آپلود عکسابزار متحرک ساختن عنوان وبلاگ