loading...
بزرگترین وب تفریحی در ایران
خوش آمدید

 

سلام دوستان عزیزم امیدوارم اوقات خوبی را در آن

سپری کنید و از مطالب آن لذت ببرید


آخرین ارسال های انجمن
narges solimani بازدید : 37 شنبه 16 مرداد 1395 نظرات (0)
استاندار خوزستان با تأیید مرگ چهار بیمار دیالیزی در بیمارستان‌های گلستان و سینا گفت: دو بیمار دیگر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند. می‌بینی سوفیا؟ من همیشه نگران تو هستم از بس که شیرینی. یک وقت کارت به خوزستان، به دیالیز یا به بیمارستان نکشد.

بعد هم توی خوزستان شرایط پیچیده‌ای است. فکر کن الان من و تو توی خوزستان بودیم؛ اگر هوا می‌خوردیم از بس شن و خاک و غبار توی هوا هست دچار تنگی نفس می‌شدیم و خلاص. اگر هوا نمی‌خوردیم و به‌جای هوا، قند می‌خوردیم، دچار دیالیز می‌شدیم و خلاص. اگر هم نه هوا می‌خوردیم، نه قند، می‌نشستیم توی خانه و غصه می‌خوردیم و دچار بغض و دق می‌شدیم و خلاص.

سوفیا به نظر من به‌جای سفرهای استانی دولت‌ها، همه نمایندگان مجلس باید سه‌ماه، سه‌ماه بروند در یک استان دیگر زندگی کنند و همان‌جا جلسه برگزار کنند. این‌ تنها راهی است که ببینند وضع مردم چطوری است.

اصلا به نظرم همه نمایندگان مجلس را باید یک هفته با هم بستری کنیم در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی تا ببینند اوضاع مریض‌ها چطور است. یا همه را با هم سوار یک واگن مترو کنیم تا ببینند چطوری ما ٥٠٠ نفری توی مترو می‌چپیم و خیال می‌کنیم به‌هم نزدیک هستیم.
اگر قول بدهند همه با هم سوار مترو شوند، از اینکه همه با هم سوار اتوبوس بی‌آرتی شوند چشم می‌پوشم سوفیا.

خلاصه من مطمئن هستم اگر نمایندگان مجلس بنشینند توی تهران، فقط خیابان‌های تهران بیشتر سرسبز می‌شوند. حیف است این عزیزان فقط در تهران بمانند. بهتر است استان‌به‌استان بروند و همه‌جا را آباد کنند.

وصیت

چی دارم می‌گویم سوفیا؟ خیلی از این دلاوران با «امید» وارد مجلس شدند و الان رسما اعلام کرده‌اند «بی‌امید» هستند و مردم را «ناامید» کردند.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
این وبلاگ جهت سرگرمی شما عزیزان ساخته شده امیدوارم از آن لذت ببرید.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    نظرتان در مورد وبلاگ من چيست؟
    پیوندهای روزانه
    مطالب جدید

    چت روم
    آمار سایت
  • کل مطالب : 84
  • کل نظرات : 6
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 146
  • بازدید سال : 1,218
  • بازدید کلی : 10,985
  • کدهای اختصاصی

    آپلود عکسابزار متحرک ساختن عنوان وبلاگ